بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مربی فرانسوی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین پاسورهای جهان را در اختیار دارد و باید اعتراف کنم که ایران تیم تمام عیاری است.
تدبیر24»فیلیپ بلین مربی فرانسوی تیم ملی ژاپن بعد از شکست برابر ایران در چهارمین روز مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان افزود: کمی گیج شدم، ناگهان روند خوبی که داشتیم، متوقف شد و نتوانستیم خوب بازی کنیم. نتوانستیم حملات پس از دریافت خوبی داشته باشیم و نبض بازی را از دست دادیم و برای ژاپن این دیدار خیلی پایان بدی داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم ژاپن جوان و از بازیکنان جدیدی بهره می برد، گفت: هنوز خیلی راه برای پیمودن داریم اما از دست دادن ست آخر به این شکل (۲۵ بر ۱۴) پذیرفتنش برایم دشوار است. حالا باید ببینیم بازی فردا چگونه از آب در می‌آید که انتظار بازی سختی برابر برزیل را داریم.

مربی تیم ملی والیبال ژاپن در مورد تیم ایران، گفت: ایران به هر حال تیمی است که سه چهار سال است که بازیکنانش در کنار هم بازی می‌کنند. ایران یکی از بهترین پاسورهای جهان را در اختیار دارد و باید اعتراف کنم که ایران تیم تمام عیاری است و در حال حاضر قوی‌تر از ژاپن کار می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع تنها پیروز شدن تیم ایران نیست، گفت: موضوع این است که بتوانید با بیشترین توان‌تان بازی کنید و در این صورت باختن نگرانی ندارد. اما امروز همه دیدیم که تیم ژاپن لحظاتی خوب بود و در اکثر مواقع اشتباهات ساده و پیش پا افتاده زیادی مرتکب شد که نباید در طول بازی اتفاق بیافتد و این موضوع نگران کننده است.

فیلیپ بلین ادامه داد: من کارم را از ماه می (اردیبهشت) در ژاپن شروع کردم و اولین چالش مهم نیز رقابت های انتخابی جهان بود که بعد از کسب این سهمیه، حالا برنامه هایمان را بر اساس مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تنظیم کردیم.

وی ادامه داد: خوب است که از قبل حضورمان در المپیک قطعی شده اما قرار نیست در بازی های المپیک فقط شرکت کنیم، بلکه از همان اول می‌خواهیم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به فینال راه یابیم. بنابراین باید سخت کار کنیم و تغییرات زیادی هست که باید در تیم ژاپن به وجود آوریم. بازیکنان خیلی خوبی داریم اما باید استعدادهای جدید را کشف کنیم. به هر حال این یک برنامه دراز مدت است و باید در موردش خیلی فکر کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها