بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مشاور امنیت ملی عراق تأکید کرد که دولت بغداد برای حفاظت و حمایت از تمامیت ارضی و جلوگیری از تجزیه این کشور به تمامی مسئولیت‌هایی که قانون اساسی بر عهده آن گذاشته است، عمل خواهد کرد.
تدبیر24»فالح فیاض، مشاور امنیت ملی عراق از برگزاری همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان به عنوان اقدامی تحریک‌آمیز و شکستن چارچوب‌های تاریخی میان اعراب و کردها یاد کرد و گفت که این اقدام هزینه سنگینی بر گردن دست‌اندرکاران آن خواهد گذاشت.

وی بر لزوم برطرف کردن اختلاف‌ها میان دولت فدرال و اقلیم کردستان از طریق گفت‌وگو قبل از برگزاری همه پرسی و دستیابی به خواسته‌ها از طریق عمل به قانون اساسی و دنبال کردن راه‌های قانونی تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها