بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
دختر فیلیپینی سال‌هاست از بیماری رنج می‌برد که هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب با تختخوابی مملو از پوست مواجه می‌شود.
تدبیر24»فلوراین نالوگون، دختر جوان فیلیپینی سال‌هاست با یک بیماری نادر و عجیب پوستی دست و پنجه نرم می‌کند که در اثر این بیماری تمام پوست بدنش پوسته پوسته می‌شود.

او هر روز صبح در حالی از خواب بیدار می‌شود که تختخوابش مملو از پوست بدنش است. این بیماری که موسوم به «ایکتیوز» است تحت تاثیر یک ژن معیوب به وجود می‌آید که باعث تولید مداوم پوست و در نتیجه خشک شدن پوست می‌شود. به همین علت او مجبور است دائما تمام پوست بدنش را با کرم های خاص مرطوب نگه دارد.

فلوراین به علت ابتلا به این بیماری عجیب به «بانوی مار» شهرت پیدا کرده است. این در حالی است که بنا به گزارش یکی از خبرگزاری‌های هندوستان دختری با نام «شالینی یاداو» که مبتلا به بیماری مشابهی بود در مالاگا اسپانیا درمان شده است. فلوراین ۱۷ ساله امیدوار است پزشکان اسپانیایی راهی برای درمان بیماری او نیز پیدا کنند.

وی در خصوص بیماری‌اش گفت: واقعا رنج زیادی را به دلیل تمسخر مردم تحمل کردم. پدر و مادرم با وجود این بیماری به من عشق می‌ورزیدند. خوشحالم که می‌شنوم برای این بیماری درمانی وجود دارد. امیدوارم من نیز مانند آن دختر هندی درمان شوم. می‌خواهم بعد از درمان بیماری‌ام سخت درس بخوانم و کار خوبی پیدا کنم تا به کسانی که مرا مسخره می‌کردند نشان دهم که من هم در صورت سالم بودن می‌توانم مانند آنها از زندگی عادی برخوردار باشم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها