بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
رییس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با نخست وزیر عراق بر حمایت پاریس از تمامیت ارضی عراق تاکید و اعلام کرد: پاریس مخالف همه پرسی اقلیم کردستان عراق است.
تدبیر24»در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی حیدر العبادی، نخست وزیر عراق که چهارشنبه شب منتشر شد، آمده است که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه تماس تلفنی با نخست وزیر عراق برقرار و در این تماس بر موضع فرانسه مبنی بر احترام به تمامیت ارضی و ثبات عراق و مخالفت با همه پرسی اقلیم کردستان تاکید کرد.

ماکرون همچنین به العبادی و ملت عراق به دلیل پیروزی‌های حاصل شده علیه تروریست‌های داعش تبریک گفت و از نخست وزیر عراق نیز برای سفر به فرانسه دعوت کرد.

در همین حال، حیدر العبادی در این تماس از "موضع شفاف فرانسه و محافل بین المللی که حامی تمامیت ارضی و ثبات عراق بوده و مخالف هرگامی برای دامن زدن به تنش‌ها و اختلافات قومیتی است و به تجزیه منطقه و ترسیم مجدد مرزهای آن می‌انجامد"، قدردانی کرد.

وی همچنین بر اتخاذ تمامی گام‌های بازدارنده در قبال طرح‌های تجزیه کشور و منطقه و تهدید امنیت ملی آن تاکید کرد و گفت که اولویت با تکمیل نبردهای آزادسازی و اجرای قانون اساسی و حمایت از امنیت و ثبات تمامی شهروندان عراقی است.

برچسب ها: تدبیر24 ، کردستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها