بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت طارمی و باشگاه از دو فصل نقل و انتقالات یک شوک به تیم بود.
تدبیر24»فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران در جریان دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار کرد: پرسپولیس در آمادگی خوب و آرامش تیمی برخوردار است و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قابلیت زیادی برای کسب نتیجه مقابل الهلال دارند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت طارمی و باشگاه از دو فصل نقل و انتقالات یک شوک به تیم بود، تصریح کرد: پرسپولیس یک هدف بزرگ را دنبال می‌کند و آن قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه بازی با الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حساسیت بالایی دارد، اضافه کرد: روحیه بالا امتیاز مهمی برای شکست الهلال است.

پیوس با اشاره به اینکه پرسپولیس بعد از سال‌ها در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفته است، تصریح کرد: این هم یک افتخار و کار بزرگی است که بازیکنان و کادر فنی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر هم طی هفت هفته‌ای که گذشت عملکرد قابل قبولی داشته است، اضافه کرد: مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر در آوردگاهی بزرگ حضور دارد و از شانس‌های اصلی قهرمانی آسیا به شمار می‌رود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه امیدواریم پرسپولیس در مراحل پایانی جام باشگاه‌های آسیا سربلند بیرون بیاید، اظهار کرد: امیدواریم نماینده ایران افتخاری دیگر را هم برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد.
برچسب ها: تدبیر24 ، پیوس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها