بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
البته در این جلسه عنوان شد که اگر سپاهان نتواند در سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ سیزدهم نتیجه بگیرد، آنگاه یک مربی جدید جایگزین زلاتکو کرانچار خواهد شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از قانون آنلاین، اگرچه مدیران باشگاه سپاهان و در راس آنها ترابیان مدیرعامل این باشگاه از زلاتکو کرانچار سرمربی خود دفاع کرده و از او حمایت می‌کنند اما نتایج خاکستری سپاهان در نیم فصل اول به هیچ‌وجه رضایت آنها را فراهم نکرده است. حذف از جام حذفی در کنار نتایج پرفراز و نشیب در لیگ سبب شده تا مدیران این باشگاه از عملکرد سرمربی کروات چندان راضی نباشند. از همین رو در آستانه آغاز نیم فصل دوم از اصفهان خبر می‌رسد مدیران سپاهان به تازگی نشستی جدی را با سرمربی کروات خود برگزار و از کرانچار تضمین خواسته اند که در نیم فصل دوم بتواند این نتایج را جبران کند. ظاهرا تضمین سپاهانی‌ها قهرمانی لیگ برتر بود و هر چند کرانچار هیچ قولی نداد اما اعلام کرده نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این خواسته به خرج خواهد داد. البته در این جلسه عنوان شد که اگر سپاهان نتواند در سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ سیزدهم نتیجه بگیرد، آنگاه یک مربی جدید جایگزین زلاتکو کرانچار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها