بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
یک مقام آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به اظهارات 'ریچارد رتکلیف' همسر نازنین زاغری در مصاحبه با رسانه‌ها، پیرامون امکان افزایش زندانی همسرش به 16 سال، این مطلب را تکذیب کرد.
تدبیر24»وی گفت متأسفانه این برای اولین بار نیست که آقای رتکلیف با استناد به مطالب نادرست سعی در تهییج افکار عمومی و دست زدن به جنجال تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌کند.
این مقام توضیح داد که واقعیت آن است که خانم زاغری در جلسه‌ای که در دادگاه برگزارشده است با توجه به اطلاعات جدیدی که مسئول پرونده به دست آورده، در خصوص برخی اقدامات غیرقانونی خود تفهیم اتهام شده است. این موارد در حال حاضر در حد اتهام است و بایستی بر اساس رویه دادگاه موردبررسی قضائی قرارگرفته و به اثبات برسند.
وی گفت: بدیهی است که خانم زاغری در دفاع از خود در برابر این اتهامات کاملاً مانند گذشته از حقوق قانونی مانند دسترسی به وکیل برخوردار است و تمامی رویه‌های معمول قانونی ازجمله بررسی کافی برای صدور حکم و در صورت صدور حکم، امکان اعمال تجدیدنظر وجود خواهد داشت.
این مقام آگاه اظهار داشت: لازم به تأکید است که ادعاهای مطرح‌شده درباره طولانی بودن دوره مجازات، صرفاً حدس و گمان آقای رتکلیف بوده و منطبق با اتهاماتی که متوجه خانم زاغری است نمی‌باشد.
وی مجدداً تأکید کرد که شرایط خانم زاغری در تهران در زندان هیچ تغییری نیافته و ایشان کماکان می‌توانند در هفته دو روز با خانواده خود ازجمله فرزندش ملاقات داشته باشد و به‌تمامی تسهیلات لازم ازجمله امکانات درمانی دسترسی دارد.
رسانه های انگلیسی امروز (سه شنبه) با انتشار گزارش هایی غیر واقع ادعا کردند که اتهامات جدیدی علیه نازنین زاغری از سوی مقامات ایران وارد شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها