بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر لاتزیو به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست دانست.
تدبیر24»یوونتوس بعد از مدت‌ها طعم شکست را چشید. یووه از سال 2015 تا الان در خانه تن به شکست نداده بود.

این تیم در هفته هشتم رقابت‌های سری A از لاتزیو پذیرایی کرد و با وجود این که با یک گل از حریفش پیش بود اما  در نهایت دو گل دریافت کرد تا بازنده این دیدار حساس شود. آلگری نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست تیمش در این دیدار دانست.

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: این شکست بسیار ناراحت کننده است. نباید به این راحتی امتیاز از دست دهیم. در دیدار برابر تورینو، ساسولو و آتالانتا به بازیکنان هشدار دادم که تمرکز خوبی ندارند. متاسفانه همین موضوع کار دست ما داد و بدجوری تاوان پس دادیم. سه امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم.

او ادامه داد: در دو دیدار اخیر پنج امتیاز از دست داده‌ایم. ظاهرا بازیکنان فراموش کرده‌اند که برای قهرمان شدن باید سخت جنگید. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. باید هر چه‌ سریع‌تر این دیدار را فراموش کنیم. بازی مهمی در لیگ قهرمانان پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید اسپورتینگ را از پیش رو بردایم.

با این شکست یوونتوس اختلاف این تیم با ناپولی صدرنشین به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها