بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از خشک شدن 90 درصدی تالاب گری‌بلمک خبر داد.
تدبیر24»مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تالاب گری‌بلمک به خاطر زهکش‌هایی که در آن زده شده در معرض تهدید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این زهکش‌ها باعث شده شریان‌هایی که به صورت طبیعی تأمین آب می‌کردند دچار مشکل شده و تالاب را تحت تأثیر قرار دهند. همچنین تبخیر و تعرق بالای منطقه مزید بر علت بوده و باعث کاهش سطح آب آن شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: بر اثر تخلیه آب تالاب، ماهی‌هایی که در آبگیرها وجود دارند در معرض خطر قرار گرفته و قسمتی از آنها نیز از بین رفتند. بخشی که در محاصره بودند با همکاری تشکل‌های زیست محیطی به آبگیرهای با حجم و وسعت بیشتری انتقال داده شدند.

فتحی بیرانوند خاطرنشان کرد: این تالاب زمانی وسعت زیادی داشت و حدود 600 هکتار بوده است اما برای تأمین منافع مردم در آن، زهکش ایجاد و حدود 90 درصد آن خشک شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها