بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تهیه‌کننده «بچه مهندس» این سریال را در مرحله پیش تولید خواند و گفت: ۶۰ درصد از فاز یک این سریال در بوستان ولایت تصویربرداری می‌شود.

تدبیر24»سعید سعدی در گفت‌وگو با ایسنا به زمان و لوکیشن تولید این سریال اشاره و بیان کرد: لوکیشن این سریال شهر تهران خواهد بود و فاز اول این سریال نیمه آبان ماه در بوستان ولایت کلید می‌خورد. ما در بوستان ولایت دکور زدیم و ۶۰ درصد تصویربرداری فاز یک آن جا خواهد بود.

او با اشاره به بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند، بیان کرد: بهناز بیات، رضا چراغی، ساناز سعیدی، بهناز جعفری، هاله گرجی و سوگل طهماسبی بازیگران سریال «بچه مهندس» هستند و قرار است با تعداد دیگری از بازیگران قرارداد ببندیم.

سعدی درباره داستان سریال «بچه مهندس» گفت: داستان سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و در ۵۲ قسمت برای شبکه پنج سیما ساخته خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» عواملی که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است را چنین برشمرد: علی غفاری (کارگردان)، سجاد ابوالحسنی (نویسنده)، حمید شهیری (طراح صحنه)، محسن بابایی (چهره پرداز)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، جواد کاسه‌ساز (سرپرست گروه کارگردانی)، جواد سلیمانی (جانشین تولید)، جواد سعدی (دستیار کارگردان)، میثم یاری (صدابردار).

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها