بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
سرمربی اتلتیکو مادرید تساوی برابر الچه را ناامید کننده دانست. او نگران فرصت های زیادی است که مهاجمانش از دست می دهند.
تدبیر24»اتلتیکومادرید با سیمئونه یک نتیجه‌ ناامیدکننده را در جام حذفی به دست آورد. اتلتیکومادرید که در یک شانزدهم نهایی به مصاف الچه رفت با تساوی یک بر یک متوقف شد و این باعث ناراحتی سرمربی این تیم شده است.

سیمئونه گفت‌: فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم و در آستانه کسب پیروزی بودیم، اما متاسفانه این بار هم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و همین باعث شد تا تنها یک گل به ثمر رسانیم.

او ادامه داد: درست است که این تساوی ناامید کننده بود اما چیزی را از دست نداده‌ایم و هنوز دیدار برگشت باقی مانده است. نباید کار به دیدار برگشت کشیده می‌شد. با این حال دلیلی برای ناراحتی و انتقاد نمی‌بینم. تساوی ناامید کننده‌ای بود و امیدوارم که در دیدار برگشت جبران کنیم.

سیمئونه در پایان گفت‌: الچه در لیگ دسته دو بازی می‌کند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باید به ستایش از بازیکنان این تیم پرداخت. هواداران الچه فضای زیبایی را رقم زدند و در کل بازی خوبی بود. من از بازی خوب الچه غافلگیر نشدم. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می کردیم الان نتیجه‌ دیگری رقم خورده بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها