بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
یکی از چهره‌های مطرح جریان اصولگرایی اعلام کرده: «در اصلاح‌طلبان کسی چهره شاخص کاریزما نیست» در این رابطه نیاز است که نکاتی را مطرح کنیم (در واقع نیازی هم نیست، جمله‌ خودش بکوب دارد خودش را توضیح می‌دهد) جهت تنویر افکار عمومی که بدانند اصلاً این کلمات چیست و چه معانی در پشت آنها نهفته است.
تدبیر24»ایران در ادامه یادداشت طنز خود نوشت: "اصلاح‌طلبی چیست؟ یک جریانی است که می‌خواهد یک چیزی را اصلاح کند اما جریان مقابل بیشتر سعی در اصلاح او دارد. اصلاح‌طلب کیست؟ اصلاح‌طلب کسی است که قصد اصلاح یک سری از امور دارد اما توان انجام آن را ندارد. کاریزماتیک چیست؟ آدمی که چهره‌اش کاریزما دارد را کاریزماتیک می‌گویند (خسته نباشم جداً !) چهره شاخص کاریزماتیک کیست؟ کسی است که چهره‌اش را نمی‌توان نشان داد و اما می‌تواند در تَکرار یک سری از چیزها تأثیر‌گذار باشد. حالا ممکن است شما بپرسید: «بقیه چهره‌های کاریزماتیک پس کجا هستند؟» این افراد هستند و تصویرشان را هم می‌توان دید، اما در حال حاضر اجازه زدن«لایک» و گذاشتن«کامنت» در فضای مجازی را هم ندارند و نهایتاً در اینستاگرام می‌توانند «استوری‌های ملت با آهنگ عاشقانه پشت فرمان» را تماشا کنند. نتیجه نداشتن «چهره کاریزماتیک» در یک جریان سیاسی به کجا خواهد رسید؟ قطعاً به پیروزی این جریان ختم خواهد شد، زیرا داشتن یا نداشتن چهره کاریزماتیک، دغدغه مردم نیست و اساساً جریان مقابل معمولاً چهره‌هایی را در انتخابات به‌عنوان کاندیدا انتخاب می‌کند که مردم از ترس نابود شدن کشور، می‌روند و به چهره‌های غیرکاریزماتیک رأی می‌دهند.
آیا داشتن چهره کاریزماتیک، کمکی به یک جریان سیاسی می‌کند؟ خیر! مردم در یک دوره هشت ساله به این نتیجه رسیدند که چهره کاریزماتیک برای آنها آب و نان نمی‌شود، در نتیجه قطعاً به چهره‌هایی رأی می‌دهند که «کاریزماتیک» نیستند و به همین راحتی جریان‌های «بدون چهره کاریزماتیک» پیروز انتخابات می‌شوند. نتیجه جمله ابتدایی این ستون به کجا می‌رسد؟ جریان‌ سیاسی در کشور ماست که ظاهراً نام آن«اصلاح‌طلبی» است که احتمالاً یا چهره کاریزماتیک ندارد یا چهره کاریزماتیک آن نشان داده نمی‌شود، اما بدون داشتن این شرایط، مردم در انتخابات به جریان رأی می‌دهند و آنها را دوست دارند."
برچسب ها: تدبیر24 ، نان و آب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها