بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
معاون اول رییس جمهوری:
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از رسانه دوری کنیم یا به رسانه هراسی روی آوریم گفت: با رسانه باید کار کرد حتی اگر زبان نقد آن تند باشد.
تدبیر24»اسحاق جهانگیری روز شنبه در آیین گشایش بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: رییس جمهوری به دلیل کثرت کار که در برنامه ها پیش آمد نتوانست امسال در افتتاح نمایشگاه شرکت کنند و از بنده درخواست کرد که این کار را انجام دهم.
جهانگیری با ابلاغ مراتب سپاس و تشکر رییس جمهوری از یکایک اصحاب رسانه که تلاش می کنند فضا را برای توسعه و پیشرفت کشور مهیا کنند، از دولتمردان و شهروندان دعوت کرد در طول این هفته در این میدان گفت و گو (نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها) حضور پیدا کنند و در جریان مسایل قرار گیرند و تلاش کنند فضا را برای گفت و گو در کشور مهیاتر کنند.
معاون اول رییس جمهوری گفت: همه وظیفه داریم که جایگاه و نقش مطبوعات و رسانه در اندازه واقعی خود بشناسیم و حس همدلی و همنظری با رسانه ها پیدا کنیم.
جهانگیری با بیان این که گاهی اوقات رسانه طوری رفتار می کند که ما نمی پسندیم گفت: ما نباید از رسانه دوری کنیم یا به رسانه هراسی روی آوریم، از رسانه نباید ترسید با رسانه باید کار کرد حتی اگر زبانه نقد آن تند باشد. رسانه و مطبوعات جای گفتن و شنیدن و آگاهی دادن و محل نقد صحیح است.
وی با بیان اینکه مطبوعات محل ترویج اخلاق و انصاف هستند و نه میدان بی اخلاقی و بی انصافی افزود: روزنامه مزرعه محبت است نه کشتار نفرت، رسانه میدان دوستی است و نه محل دشمنی، رسانه محل همگرایی، انسجام و همبستگی ملی است و نه محلی برای واگرایی و جامعه ما امروز به شدت به این جهات مثبتی که در رسانه گفته می شود نیاز دارد.
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: دولت وجود رسانه های مستقل، حساس، صریح و شجاع نیاز دارد که آن را هم به سود دولت و هم به سود جامعه می داند.
جهانگیری با بیان این که نقد رسانه ها بزرگترین سرمایه برای اداره کشور است گفت: هرکس نتواند نقد رسانه های رسمی کشور را تحمل کند حتما به راه اشتباهی خواهد رفت و در آن اشتباه منابع کشور را هدر خواهد داد.
وی ادامه داد: هنر رسانه و مطبوعات این است که به موقع زنگ ها را به صدا درآورند که مسیرهای اشتباه اصلاح شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها