بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
پرتابگر دیسک المپیکی ایران می‌گوید که صحبت های اولیه با مربی آمریکایی انجام شده و اگر به نتیجه نهایی برسند برای سه ماه آزمایشی با او کار خواهد کرد.
تدبیر24»احسان حدادی که برای پیگیری تمریناتش این روزها در آمریکا به سر می‌برد برای گزینه سرمربیگری خود با مک ویلکینز در تگزاس آمریکا مذاکره کرده و اگر به توافق نهایی برسند سه ماه آزمایشی با او کار خواهد کرد.

ماریک مالکولم (مک) ویلکینز مربی ۶۶ ساله آمریکایی است. او دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۷۶ مونترال و مدال برنز المپیک ۱۹۸۴ لس آنجلس در پرتاب دیسک است و توانسته چهار بار رکورد جهانی پرتاب دیسک را جابه جا کند. ویلکینز از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در دانشگاه کونکوردیا ایالت اورگن آمریکا مربی پرتاب بوده است و ورزشکارانش توانستند در آن سال ها ۲۶ عنوان قهرمانی ملی کسب کنند و ۹۴ ورزشکار او جزو تیم منتخب رسانه‌ها و منتقدان آمریکا انتخاب شدند.
احسان حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد مذاکراتش با مک ویلکینز این مربی آمریکایی اظهار کرد: خدا را شکر در آمریکا هفته‌ای سه چهار جلسه تمرین می‌کنم و اکنون زمان استراحتم است. من قرار بود در کمپ سن‌دیگو که مک ویلکینز نیز مربی همین کمپ است به تمرین بپردازم. روز گذشته هم در تگزاس با هم قرار گذاشتیم و چند ساعتی راجع به همه مسائل مربوط به دوومیدانی ایران و آمریکا صحبت کردیم. خواستم که او در مورد شرایط ایران بیشتر بداند. در مورد همه چیز صحبت شد. اینکه من تنها مدال آور المپیکی ایران در رشته دوومیدانی هستم و درباره مسائل سخت افزاری که ایران خیلی عقب تر است توضیحاتی دادم. گفتم که کار کردن در ایران سخت است و نمی‌توان امکانات ایران با آمریکا را مقایسه کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن خاطرنشان کرد: مک بیشتر ترجیح می‌دهد که اردوها خارج از ایران باشد و تنها یک یا دو ماه در ایران باشد و بعد از آن در سن‌دیگو تمرین کنیم. حتی او با تمرینات من در آفریقای جنوبی موافق نبود و ترجیح می‌داد که در همان آمریکا تمرین کنم و تابستان را هم در اروپا باشم.

حدادی ادامه داد: من شرایط خود را برای ویلکینز شرح دادم. گفتم که اخیرا رکورد ۶۵ داشته‌ام و او معتقد بود که تا سال آینده رکورد ۷۰ داشتن کار راحتی است. در مورد مسایل شخصی هم صحبت کردیم و قرار شد که درباره همه موارد متنی را برای من ایمیل کند تا با فدراسیون در میان بگذارم. همچنین در مورد برنامه های کوتاه مدت که بازی‌های آسیایی و بلند مدت که بازی های المپیک توکیو است نیز صحبت کردیم.

پرتابگر دیسک ایران در ادامه افزود: صحبت‌های اولیه انجام شده و قرار شد اگر به توافق رسیدیم به صورت آزمایشی سه ماه کار کنیم. اگر هر دو طرف در نهایت از یکدیگر رضایت داشتیم کار را ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که فدراسیون چقدر در این باره رضایت دارد توضیح داد: قبل از مذاکره با مک با رییس فدراسیون صحبت کردم. شرایط مک ویلکینز را برای او توضیح دادم که مدت زیادی نمی‌تواند در ایران بماند، چون معمولا اینگونه مربیان این سوال را می‌پرسند. اصولا مربی های بزرگ یک جا نمی مانند و اکثر مربیان آمریکایی، استرالیایی و یا انگلیسی به مربیان پروازی معروفند. کیهانی هم قبل از مذاکره با این شرایط موافقت کرد و قرار شد که مذاکره اولیه را انجام دهیم تا در نهایت به نتیجه کلی برسیم.
حدادی ادامه داد: البته زمان زیادی هم تا بازی‌های آسیایی جاکارتا نداریم. کار من نسبت به بقیه ورزشکاران کمی راحت تر است ولی کلا شرایط بازی های آسیایی بسیار سخت است. همچنین باید از اکنون برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ نیز برنامه داشته باشیم تا به هدف برسیم.

او در مورد حضورش در مسابقات آمریکا نیز تصریح کرد: در آمریکا رقابت‌ها زیاد است اما زمانی که من به لوئیزیانا آمریکا رسیدم رقابت ها در سن‌دیگو بود و چند ساعتی با محل اقامت من فاصله داشت. من هم تصمیم گرفتم اول کار مربی را به نتیجه برسانم و بعد برای رقابت ها اقدام کنم. اگر با این مربی موافقت شود در اواخر فروردین باید مسابقه بدهم و آن زمان هم شرایط برای مسابقه بهتر است چون سال جدید میلادی آغاز می شود و اگر بالاتر از ۶۵ را پرتاب کنم می توانم جواز حضور در لیگ الماس را کسب کنم.
حدادی در پایان تاکید کرد: هدف اکنون انتخاب مربی است تا تیم و کادر را جمع کنیم و به اهداف خود که کسب مدال در جاکارتا و توکیو است برسیم.
برچسب ها: تدبیر24 ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها