بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
‌نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس‌ با بیان اینکه حق پارسیان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبی چیست؟ اظهار کرد: باید از این مناطق گازی و نفتی ارزش‌افزوده‌هایی به این شهرستان تعلق گیرد.
تدبیر24» ‌ناصر شریفی در جمع مردم شهر دشتی شهرستان پارسیان گفت: کمتر از ۶ ماه از فعالیتم در مجلس شورای اسلامی گذشت، اما امروز توانسته‌ایم چه در سطح ملی و چه در سطح منطقه‌ای منشأ اثرات مفیدی باشیم.

شریفی، نماینده مجلس را زبان گویای مردم دانست و عنوان کرد: یک نماینده مجلس با اعتماد مردم به این منصب رسیده است، پس باید زمینه خدمتگزاری به کردم را نیز فراهم سازد و به‌نوعی زبان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی باشد.

وی، وحدت و در کنار هم بودن را دو مقوله حیاتی برای پیشرفت جامعه دانست و افزود: در سایه وحدت و همدلی است که می‌توان برگ زرینی از پیشرفت را نشان داد و خدماتی را به جامعه ارائه کرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جناح‌بندی و حزب و گروه باید کنار زده و خدمت‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: هرکس که می‌تواند به این مردم خدمت کند، وارد میدان شود و ما نیز به گرمی دست او را می‌فشاریم.

وی با بیان اینکه یک نماینده بیشتر وقتش را در حوزه انتخابیه بگذراند، مخالفم، اظهار کرد: یک نماینده بیشتر وقت خود را در باید در مرکز بگذراند تا هر روز یک وزارتخانه، سازمان و یا یک ارگان بتواند مدافع حقوق مردمش باشد.

نماینده شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه و بستک در مجلس‌ تصریح کرد: دولت، بعد از مسئله برجام، تعدادی هواپیمای نسل جدید خریداری کرد و نگاه وزارتخانه راه و شهرسازی این بود که این هواپیماها، به شمال، جنوب، شرق و غرب کشور اختصاص یابد که با پیگیری‌های صورت گرفته‌شده، دو فروند از این هواپیماها به نمایندگی از جنوب کشور به هرمزگان و غرب هرمزگان اختصاص یافت.

شریفی همچنین با قدردانی از سازمان‌های قانونی مردم‌نهاد در پیگیر مطالبات مردم شهرستان، گفت: اولین مطالبه از ریاست محیط‌زیست کشور این بوده که اگر صنایع انرژی بر پارسیان سلامت و امنیت روحی مردم را با خطر مواجهه می‌سازد، تعطیل شود که پاسخ ریاست محیط‌زیست کشور این بوده که ملاحظاتی باید انجام گیرد و شرکت ایمیدرو درصورتی‌که این ملاحظات را برطرف سازد، مجوز محیط‌زیست صادر خواهد شد و در غیر این صورت مجوزی صادر نمی‌شود.

وی با طرح این سؤال که حق پارسیان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبی تا به امروز چه بوده است، تصریح کرد: تعجب رئیس امور مالیاتی کشور از این است که چرا پارسیان تا به امروز ارزش‌افزوده‌ای دریافت نکرده و باید از این مناطق گازی و نفتی ارزش‌افزوده‌هایی به این شهرستان تعلق گیرد.

نماینده غرب هرمزگان در مجلس ‌به سهمیه کنکور مناطق محروم اشاره و عنوان کرد: در دفترچه کنکور سهمیه مناطق محروم شامل غرب هرمزگان نمی‌شود که با نشست‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته‌شده، این منطقه از کشور نیز در لیست سهمیه مناطق محروم قرار گرفت.

‌شریفی‌ با بیان اینکه افق آینده غرب هرمزگان بسیار امیدوارکننده و روشن است، اظهار کرد: به‌احتمال‌قوی ریاست قوه مقننه در ابتدای آذرماه به پارسیان سفر خواهد کرد و دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان را از نزدیک خواهد دید.

برچسب ها: تدبیر24 ، حق پارسیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها