بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
رئیس پلیس تهران در خصوص ناامنی‌های ایجادشده در پایتخت، خبر از کنترل و مدیریت پلیس در تمامی نقاط مورد آسیب و حساس داد و گفت: ما در واقع یکی از موضوعاتی که به شدت پیگیری می‌کنیم بحث اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس است.
تدبیر24»سردار رحیمی در گفت‌وگو با «عصر ایران» خاطرنشان کرد: تاکنون در چند مرحله طرح‌هایی توسط پلیس اجرا شد و این روند در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم تمام مدارس به‌ویژه مدارس دخترانه تا شعاع مناسب به ترتیبی مورد توجه، مدیریت و کنترل پلیس واقع شده است، تاکید کرد: اقدامات لازم در مورد استقرار پلیس در تمامی نقاط حساس و کلیه مدارس در سطح شهر تهران در حال انجام است و شهروندان اطمینان داشته باشند که تهران محلی برای جولان اراذل و اوباش نخواهد بود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها