بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهادت مأمور انتظامی شیروان که در درگیری با یک قاچاقچی مصدوم شده بود، خبر داد.
تدبیر24»علیرضا مظاهری اظهار کرد: شهید «حمید رحیم‌فر» مأمور انتظامی شیروان که روز جمعه در درگیری با یک قاچاقچی و شرور مسلح در این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، بعدازظهر یکشنبه به دلیل شدت جراحات به خیل شهداء پیوست.

وی افزود: استوار یکم حمید رحیم‌فر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهرستان شیروان به شهادت رسید.

وی درباره درگیری روز جمعه و زخمی شدن استوار حمید رحیم‌فر، تصریح کرد: متهم که به جرم حمل و فروش مواد مخدر زندانی و به قید وثیقه آزاد شده بود، در زمان مقرر به زندان باز نگشت و خود را معرفی نکرد. از این‌رو مأموران کلانتری و یگان امداد برای جلب متهم به منزل وی رفتند که متهم اقدام به تیراندازی به‌سوی مأموران کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: در این تیراندازی استوار یکم حمید رحیم‌فر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعدازظهر یکشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 مظاهری گفت: مراسم تشییع این شهید بزرگوار طی هفته جاری برگزار و در محل زندگی‌اش به خاک سپرده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها