بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مشاور سیاسی رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه حضور ترکیه و آمریکا در سوریه غیرقانونی و اشغالگری است تاکید کرد: هرگز از شهر رقه دست نمی‌کشیم.
تدبیر24»بثینه شعبان، مشاور سیاسی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: ترک‌ها و آمریکایی‌هایی که در اراضی سوریه هستند حضورشان غیرقانونی است و دولت سوریه با آنها مثل اشغالگر رفتار می‌کند.

شعبان ادامه داد: سوریه هرگز از شهر رقه‌ای که نیروهای سوریه دموکراتیک تحت حمایت آمریکا در آن حضور دارند، دست نخواهد کشید.

وی گفت: ترکیه امروز کشوری اشغالگر است که نیروهایش در اراضی ما به شکلی غیرقانونی مشابه نیروهای آمریکایی فعالیت دارد.

مشاور رئیس جمهور سوریه خاطرنشان کرد: همه چیز به سوری‌ها و مذاکرات میان سوری‌ها بستگی دارد و امکان ندارد مذاکره‌ای درباره تقسیم کشور یا جدا کردن بخشی از کشور یا عناوینی چون فدرالی شدن مورد بحث قرار گیرد.

وی همچنین گفت که آنچه در کردستان عراق رخ داد باید درسی برای نیروهای کرد باید باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کردستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها