بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یازدهمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم به همراه معاونانش وارد استان همدان شد.
تدبیر24»دقایقی پیش وزیر کار به همراه معاونانش با استقبال استاندار همدان وارد استان همدان و شهرستان رزن شد تا در شورای اداری این شهرستان حضور یابد.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفر یک‌روزه خود به استان همدان،  شرکت تولید قطعات الکترونیک را در شهرستان رزن افتتاح می‌کند و در نشست اقتصاد مقاومتی استان با محور اشتغال در استانداری همدان حضور می‌یابد.
روزبه کردونی ادامه داد: افتتاح مجتمع فرهنگی، رفاهی عترت بهزیستی، افتتاح متمرکز پروژه‌های بهزیستی شامل 2 کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان‌مدت ترک اعتیاد، یک مرکز ترک اعتیاد ماده 16، 2 کارگاه تولیدی، 3 مهدکودک و 32 واحد مسکونی روستایی برای خانواده‌های دارای دو معلول از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان به شمار می‌رود.
وی اعلام کرد: کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار، افتتاح مجموعه ورزشی تویسرکان و حضور در بیمارستان شهید غرضی شهرستان ملایر و نشست صمیمی با مسئولان این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر ربیعی به استان همدان است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز از افتتاح هتلینگ و ساختمان واحد سی.تی.اسکن بیمارستان دکتر غرضی در سفر وزیر کار به ملایر خبر داد و گفت: امروز عصر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک‌روزه خود به استان همدان، هتلینگ و ساختمان بخش سی.تی.اسکن بیمارستان غرضی ملایر را افتتاح خواهد کرد.
محمد کاظمی هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه اشتغال و تأمین اجتماعی و رفاه عمومی شهرستان ملایر عنوان کرد و گفت: در این سفر قرار است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه شام کاری را در بیمارستان دکتر غرضی ملایر برگزار کند.
فرماندار شهرستان تویسرکان نیز از افتتاح باشگاه ورزشی کارگران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: این ورزشگاه در زمینی به متراژ ۴ هکتار احداث شده است.
حبیب مومیوند ادامه داد: زیربنای ساختمان ورزشگاه ۱۸۶۰ مترمربع است که زیربنای سالن ورزشی ۱۳۵۰ مترمربع، ساختمان اداری ۴۱۰ متر و ۱۰۰ مترمربع الحاقات طرح است.
وی حضور مسئولان کشوری را فرصتی مغتنم برای شهرستان دانست و افزود: باید از این حضور بیشترین بهره و عایدی را برای پیشرفت شهرستان برد.
مومیوند تصریح کرد: دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار مشکلات و آنچه نیاز شهرستان است را به صورت مکتوب با امضا فرماندار و نماینده به وزیر ارائه می‌دهند.
فرماندار تویسرکان تأکید کرد: مسائل کارگری شهرستان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نامه‌ای در باره کارخانه‌هایی که مشکل دارند به وزیر داده شود.
وی با اشاره به اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مشاغل خانگی شهرستان، گفت: این اعتبار در اختیار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
 فرماندار تویسرکان با یادآوری روستای اشترمل به عنوان «روستاتعاون» که در شهریور امسال با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار عنوان شد، به قول مساعد مسئولان کشوری و استانی برای احداث سالن چندمنظوره در این روستا اشاره کرد و افزود: این مهم نیاز به مساعدت وزیر دارد که پیگیری لازم در سفر این مقام به شهرستان انجام می‌شود.
دکتر پاک‌سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور نیز امروز به همراه  وزیر به استان همدان آمده است.
شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری همدان، بازدید از کارگاه‌های آموزشی مراکز و برگزاری جلسه شورای اداری فنی‌وحرفه‌ای استان با حضور دکتر پاک‌سرشت از دیگر سفر امروز وزیر کار به استان همدان است.
برچسب ها: تدبیر24 ، وزیر کار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها