بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۹۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کی‌روش شاید مجبور شود زوج جدیدی را در خط حمله تیم‌ملی امتحان کند.
تدبیر24»سایت بیزینس روسیه به تازگی مطلبی درباره سردار آزمون نوشته که این بازیکن بدترین فصل فوتبالی خودش را پشت سر می‌گذارد. چرا که سردار با گذشت نیم فصل از لیگ روسیه هنوز برای تیمش گلزنی نکرده و البته در تیم‌ملی هم اخیرا فروغ چندانی نداشته است. این سایت روسی به چنین نکته‌ای اشاره کرده که در بین پنج فصل حضور سردار در روسیه این بدترین فصل او بوده. نکته‌ای که حتی برای تیم‌ملی و کارلوس کی‌روش هم منفی به نظر می‌رسد. چرا که کی‌روش روی زوج سردار و مهدی طارمی در تیم‌ملی حساب ویژه‌ای باز کرده و بارها این زوج در مقدماتی جام‌جهانی هماهنگی بالای خود را نشان دادند.
اما این روزها سردار ناآماده است و طارمی هم که محرومیت چهار ماهه‌اش را پشت سر می‌گذارد. این وضعیت شاید باعث شود که کی‌روش زوج جدیدی را در خط حمله تیم‌ملی امتحان کند تا اگر روند زوج قبلی همینطور ادامه داشته باشد، دست او برای جام‌جهانی بسته نباشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، کی روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها