بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن آزادراه خرم‌آباد- پل زال در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای گفت: هم‌اکنون این آزادراه بازگشایی شده و تردد در آن به وضعیت عادی بازگشته است.

تدبیر24»سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حوالی ساعت 15 امروز وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خرم‌آباد- پل زال در حوزه استحفاظی استان لرستان موجب شد این آزادراه به مدت سه ساعت مسدود شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام‌ شده در حال حاضر آزادراه خرم‌آباد- پل زال بازگشایی شده و ترافیک در این آزادراه برقرار است.

رئیس پلیس‌راه خوزستان درخصوص آخرین وضعیت تردد در مسیرها و محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: از صبح امروز با مشکل کاهش دید افقی در پی وقوع گرد و غبار در اهواز و برخی از محورهای خوزستان مواجه شدیم که خوشبختانه این پدیده را تنها برای چند ساعت داشتیم.

دولتشاهی ادامه داد: همچنین از ظهر امروز بارندگی در خوزستان را شاهد بودیم. در حال حاضر در بسیاری از نقاط استان شاهد بارش باران هستیم که موجب لغزندگی شدید اکثر محورهای ارتباطی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این بارش نخستین بارش پاییزی سال جاری در خوزستان محسوب می‌شود از رانندگان می‌خواهیم مهمترین و اصلی‌ترین نکته یعنی رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را با توجه به وضعیت ‌جاده مدنظر داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها