بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
در دومین روز از نشست منتخبین سومین دوره خانه نشریات، رای گیری برای انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار و دبیر این شورا انتخاب شد.
تدبیر24»در دومین روز از نشست دو روزه منتخبین سومین دوره خانه نشریات وزارت بهداشت پس از بررسی مفاد پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی و شیوه نامه حمایت مالی و پس از نقد و بررسی در خصوص وظایف اعضای شورای مرکزی خانه نشریات و در ابتدای جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص بندهای پیش نویس دستورالعمل اجرایی، اعضای داوطلب برای حضور در شورای مرکزی کاندید شدند.

اعضای شورای مرکزی خانه نشریات دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل ۹ نفر هستند که تعداد دو نفر از این ۹ نفر اعضای علی‌البدل هستند.

با برگزاری انتخابات میان اعضای خانه نشریات، اعضای اصلی شورای مرکزی این خانه به شرح ذیل انتخاب شدند:

۱_ علیرضا یادگار آزادی دانشجوی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

۲_ سید سینا دُر یتیم، دانشجوی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

۳_ سید محمد موسوی، دانشجوی رشته علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

۴_ مهرداد پیغام زاده، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

۵_لیلا بیرونی، دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

۶_زهرا فراهانی ، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان

۷_ امیرحسن عسگرپور، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

همچنین مصطفی سرعتی دانشجوی رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان و فاطمه حمیدی دانشجوی رشته اتاق عمل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عنوان دو عضو علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش مفدا، در پایان، اعضای منتخب شورای مرکزی خانه نشریات وزارت بهداشت با تشکیل جلسه زهرا فراهانی را به عنوان دبیر خانه نشریات و سید محمد موسوی را به عنوان نایب دبیر به مدت یکسال انتخاب کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها