بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
فرماندار شهرستان سراوان گفت: اردکانیان، وزیر نیرو بعنوان نماینده شخص رئیس جمهور و هیئت دولت، امروز در شهرستان سراوان حضور خواهند یافت و شرکت در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان با حضور مردم سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان از مهمترین برنامه‌های سفر وی خواهد بود.
تدبیر24»درویش نارویی افزود: پروژه‌های مهم زیرساختی حوزه وزارت نیرو همچون احداث مجتمع آبرسانی منطقه، انتقال آب از دشت مک سوخته به سراوان، احداث شبکه آبرسانی و تصفیه خانه همزمان با اجرای سد ماشکید، ادامه احداث سدهای منطقه، انتقال شبکه‌های برقرسانی، توسعه شبکه‌های روستایی، تأمین برق روستایی و تقویت آنها، خشکسالی و کم آبی‌های منطقه و... را از مهمترین مطالبات مردم منطقه از وزیر نیرو برشمرد.

نارویی در همین راستا مبحث اشتغال، تسریع در تکمیل سایت مجتمع آموزش عالی و تغییر به دانشگاه، محورهای مواصلاتی و احداث باند دوم جاده سراوان خاش، فضای آموزشی، تبدیل مرز کوهک به پایانه رسمی مسافر و بار، کمک به زیر ساخت‌های شهرهای تابعه، تقسیمات کشوری و ارتقاء مناطق شهرستان، گازرسانی، مطالعات و اجرای پروژه فاضلاب شهر سراوان و... را از دیگر مطالبات مردم شهرستان از هیات دولت بیان کرد.

سفر وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به خاش

نماینده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هم گفت: به دلیل فشردگی برنامه‌های سفر دکتر روحانی و نیز گستردگی استان رئیس جمهور یک شهر از شمال و یک شهر از جنوب استان را جهت دیدار انتخاب و هر کدام از وزرا یا معاونین خود را به شهرهای دیگر جهت جمع آوری مطالبات و مشکلات مردم اعزام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا- ‌علی کرد افزود: برای حوزه انتخابیه شهرستان خاش جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به همراه معاون این وزارتخانه و امیری معاون رئیس جمهوری امروز (شنبه) انتخاب و تعیین شده است.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس ‌با اشاره به برنامه های سفر وزیر ارتباطات و معاون رئیس جمهوری، افزود: حضور در شهرستان مرزی میرجاوه و سپس شهرستان خاش و دیدارهای مردمی و شرکت در شوراهای اداری شهرستان های میرجاوه و خاش و جمع آوری مطالبات، مشکلات و نارسایی‌ها از جمله برنامه‌های سفر در حوزه انتخابیه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها