بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از تعیین تکلیف تورهای جام جهانی و برنامه‌های تبلیغی ایران در حاشیه این رویداد مهم تا پایان امسال خبر داد.

تدبیر24»لیلا اژدری که پروژه تبلیغ و معرفی ایران در حاشیه جام جهانی و همچنین حضور تورها و طرفداران ایرانی به این بهانه در روسیه را پیگیری می‌کند، درباره برنامه‌ریزی‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ایسنا گفت: جام جهانی یک فرصت ویژه برای معرفی ایران است، رویکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز استفاده از این ظرفیت است، برای همین ما از آژانس‌های گردشگری می‌خواهیم علاوه‌بر این که هواداران تیم‌های فوتبال را برای تماشای مسابقات جام جهانی به روسیه می برند، مُبلغ ایران هم باشند.

وی افزود: اقلام تبلیغاتی و پکیج‌ها از طریق سازمان در اختیار آژانس‌هایی که قرار است تور جام جهانی اجرا کنند، قرار می‌گیرد تا علاوه‌بر کسب و کار خود، برای جذب گردشگر هم تلاش کنند.

او درباره تبلیغات محیطی ایران در آن فضا نیز گفت: برنامه‌هایی در این زمینه داریم، اما باید طرح کسب و کار و تحلیل هزینه‌کردها مشخص شود تا درباره آن مشخص‌تر صحبت کرد.

اژدری اضافه کرد: سازمان بودجه خوبی برای تبلیغ و معرفی ایران در فرصت جام جهانی در نظر گرفته، اما چون هنوز برنامه‌ها نهایی نشده، نمی‌توان درباره مبلغ این بودجه مشخص‌تر صحبت کرد.

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری درباره زمان نهایی برای تعیین تکلیف بودجه و برنامه‌های جام‌جهانی، اظهار کرد: اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی، ۲۵ خردادماه سال آینده است، بنابراین تا پایان سال همه برنامه‌های مرتبط با جام جهانی مشخص و اعلام می‌شود.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ قرار است مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال، در شهرهای سن پترزبورگ، کازان و سارانسکا بازی کند. بنابر اظهارات برخی آژانس‌دارها، فدراسیون فوتبال ایران از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست کرده، آژانس‌های گردشگری مورد تایید این سازمان را برای اجرای تور جام جهانی و قرار دادن نام آنها در وب‌سایت این فدراسیون اعلام کند که تا کنون اقدامی در این زمینه نشده است.

بعضی از آژانس‌دارها که سابقه حضور در جام جهانی را دارند نیز معتقدند، تعلل در معرفی آنها  به فدراسیون، در اجرای تور تماشاچیان جام جهانی اخلال ایجاد خواهد کرد، چراکه رزرو هتل‌های شهری مثل سن‌پترزبورگ با توجه به بازی تیم‌های مهم در آن، بعد از قرعه‌کشی آغاز شده است و درنگ در این زمینه هزینه تورها را افزایش خواهد داد و اقامت طرفداران ایرانی را با چالش روبه‌رو خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها