بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
هزاران یمنی در تظاهرات مردمی گسترده‌ای در صنعاء با شعار "حمایت از دولت و شکرگزاری برای پشت سر گذاشتن فتنه" شرکت کردند.
تدبیر24»تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم یمن و پلاکاردهایی، خاموش شدن فتنه در صنعاء و برخی دیگر از استان‌ها را به مردم یمن تبریک گفته و بر حمایت خود از مقاومت مردم و ناکام ماندن توطئه در این کشور که ثبات و گروه‌های مختلف در جامعه یمن را هدف قرار داده بود، تاکید کرده و شعارهایی در حمایت از آزادی فعالیت نیروی موشکی و حمایت از آزادگان و چهره‌های شریف یمن سر دادند.

در این تظاهرات، رهبرانی از حزب کنگره مردمی سراسری نیز شرکت داشتند و آنها تاکید کردند که این توطئه همه گروه‌های یمنی را بدون استثناء هدف قرار داده بود.

زنان یمنی نیز به صورتی گسترده در این تظاهرات شرکت و تاکید کردند مردم در این فتنه پیروز شدند و در تمامی توطئه‌هایی که علیه یمن به راه می‌افتد نیز این یمن است که همواره پیروز می‌شود.

در همین حال، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در سخنرانی که در جمع تظاهرکنندگان داشت، گفت: مردم یمن توانستند توطئه را در هم شکسته و با یکدیگر متحد شوند.

علی الحوثی افزود: انسان‌های شریف در کنگره مردمی سراسری هنوز در یک جبهه در کنار ما علیه دشمن ایستاده‌اند.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با تاکید بر اینکه اکنون یمن جدیدی که بر تمامی توطئه‌ها غلبه کرده به وجود آمده است، خواستار پایبندی به تمامی توصیه‌ها و دستورات رهبری انصارالله مبنی بر عدم یورش به منازل مسکونی و یا تعرض به اشخاص شد.

وی افزود: سید عبد الملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله دهم ماه رمضان گذشته از خردمندان یمن برای تحقق وحدت دعوت به عمل آورد؛ اما حزب کنگره مردمی سراسری از دیدار با کمیته‌هایی که برای حل اختلافات تشکیل شده بود، خودداری کرد.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در ادامه تاکید کرد که جنبش انصارالله پیشتر به حزب کنگره مردمی سراسری هشدار داده بود که شرایط به سمت تنشی نظامی در حرکت است.

وی افزود: ما با تمامی امکاناتمان تلاش کردیم تا مانع از بروز توطئه‌ای علیه خود از خارج شویم، در درگیری‌های صنعاء برای برقراری آتش‌بس تلاش کردیم و تبلیغات صورت گرفته علیه خود را به چهره‌های شریف کنگره اطلاع دادیم.

علی الحوثی با تاکید بر اینکه جنبش انصارالله هرگز رویکرد انتقام‌جویانه‌ای نداشته، تصریح کرد: برخی از فرزندان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن از سوی جنبش انصارالله تحت درمان قرار دارند.

وی در پایان ضمن اعلام مخالفت با هرگونه حرکت احمقانه‌ای در مورد قدس توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از حامیان فلسطین خواست از مقدسات این سرزمین حمایت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها