بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۹۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشجو دو رسالت دارد؛ یکی ارتقای اخلاق و دانش عمومی و دیگری کسب علم و دانش.

تدبیر24»دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز دانشجو اظهار کرد: بزرگداشت روز دانشجو به خاطر ارج نهادن به مقام والای دانشجو و دانشگاهی و گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید و دیگری شناساندن این حرکت به نسل دانشجو و الگو گرفتن از آن است.

وی بیان کرد: دانشجو قشری مطالبه‌گر، پرسش‌گر، عدالت خواه و مردم خواه، روشن‌بین، ریزبین، پرانرژی و نشاط است.

عزیزی تأکید کرد: ۱۶ آذر گرامیداشت روز تکریم مقام دانشجو و دانشگاه است تا این فرهنگ برای دانشجو تمرین مطالبه‌گری، پرسش‌گری، دفاع از حق و استکبارستیزی باشد و مدیران اجرایی آینده کشور همین دانشجوها هستند و دانشجو باید ویژگی‌های فوق را در خود پرورش دهد.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: دانشگاه محیطی است که باید اخلاق و قانونمدار باشد و تکریم بین دانشجو، اساتید و کارمند برقرار شود و این سه قشر با هم تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه یک استاد باید همه اندوخته و دانش خود را با تاکید بر مهارت آفرینی به دانشجو انتقال دهد و چنانچه ضعفی باشد دانشجو باید استاد را به چالش بکشاند، گفت: دانشجو دو رسالت دارد؛ یکی ارتقای اخلاق و دانش عمومی و دیگری کسب علم و دانش آن است، دانشجو باید چالش‌های دانشگاه و جامعه را بشناسد و تمرین دموکراسی در انجمن‌های علمی، تشکل‌های سیاسی، فرهنگی و... را نهادینه کند.

عزیزی در ادامه با تبریک سالروز تاسیس ایسنا، در ارزیابی فعالیت این رسانه اظهار کرد: ایسنا خبرگزاری دانشجویی- دانشگاهی بوده و بازویی توانمند در انتقال مسائل، چالش‌ها و اطلاعاتی که جامعه باید از دانشگاه بداند است و خوشبختانه این رسانه در انجام رسالت خود موفق عمل کرده است.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: ایسنا حساسیت خاصی در انتقال مسائل دانشگاه به جامعه، در استان و کشور دارد و در این راستا خوب عمل کرده است.

وی تاکید کرد: ضمن احترام به سایر رسانه‌ها، چون ایسنا دانشجویی است باید بیشتر در بطن مسائل دانشجویی و دانشگاه‌ها باشد و دستاورد و اختراعاتی که حاصل فعالیت‌های علمی است را به جامعه معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها