بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص پسر خشمگین روستایی را تأیید کردند که درجریان درگیری مسلحانه با همسایه شان، پدر و پسری را کشته و سه نفر را مجروح کرده بود.
تدبیر24»اواخر مرداد سال 93 مأموران پلیس منطقه کن سولقان درغرب تهران از درگیری خونین دو خانواده در یک روستا باخبرشدند.

این درحالی بود که یکی از مجروحان در بازجویی گفت: «از یک هفته قبل بین خانواده ما و همسایه طبقه بالایی‌ درگیری شدیدی رخ داده بود و شهروز- پسر همسایه- مدام مزاحم ما می‌شد. آن روز ظهر هم در حالی که شهروز اسلحه شکاری در دست داشت به طرف ما شلیک کرد.»

با شروع تحقیقات، شهروز بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد. سپس پرونده این جنایت در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت- مستشار دادگاه- تحت رسیدگی قرار گرفت که متهم درآخرین دفاعیاتش، اتهامات خود را پذیرفت.
در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به دوبار قصاص، پرداخت دیه مجروحان و سه سال زندان به خاطر نگهداری سلاح غیرمجاز محکوم کردند. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشورهم مهر تأیید خورد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، شهروز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها