بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در بهترین حالت طرح توزیع فرآورده‌های نفتی (برندینگ) می‌تواند ساماندهی جایگاه‌های سوخت باشد، گفت: اما به این شیوه‌ای که در اجرای این طرح، مطرح شده به هیچ وجه برندسازی نداریم.

تدبیر24»علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره طرح توزیع فرآوردهای نفتی توسط شرکت‌های صاحب صلاحیت (برندینگ) اظهار کرد: طرح برندینگ توزیع فرآورده‌های نفتی می تواند به منظور ساماندهی جایگاه‌های سوخت باشد، البته شرکتی نداریم که  برند شناخته شده ای باشد و  تولید، کیفیت و قیمت آن ها با سایر محصولات تفاوت کند.

وی افزود: هدف از برندینگ این است که محصول ارائه شده در جایگاه‌ها کیفیت بهتری داشته باشد، البته در بهترین حالت می‌توان گفت این طرح به دنبال ساماندهی است تا بخشی از فعالیت‌های شرکت پالایش و پخش را برون سپاری کند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برندسازی باید این باشد که مانند شرکت های توتال یا شل محصولاتی با کیفیت و شاخص بهتر ارائه شود اما وقتی قیمت و کیفیت یکسان داریم برند شناخته شده‌ای دیگر وجود ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: با این شیوه اگر بخواهیم کار را به پیش ببریم به هیچ وجه برندینگ سازی نداریم شاید بتوان  چند برند را به صورت منطقه‌ای ایجاد کرد که بتوانند با شاخص و کیفیت بهتر محصول تولید و ارائه کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، برندینگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها