بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با اشاره به دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ در محله ابوذر، گفت: سارقان موبایل قاپ در ۴ عملیات مجزا و مستقل دستگیر شدند.
تدبیر24»سرهنگ جهانگیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر اظهار کرد: عوامل گشت انتظامی این کلانتری، حین گشتزنی ۲۴ ساعته روز گذشته در محدوده کلانتری، موفق به دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ و کشف تعداد ۱۲ دستگاه گوشی همراه شدند. 
وی با اشاره به اینکه در یکی از عملیات‌ها سرنشین و راکب موتورسیکلت ازسارقان زورگیر بوده که به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری و توجهی به فرمان پلیس نمی‌دادند، بیان داشت: ماموران کلانتری موفق شدند راکب و سرنشین موتورسیکلت را پس از دو مرحله شلیک تیر هوایی با استفاده از قانون بکار گیری سلاح، دستگیر کنند. 
این مقام مسئول توضیح داد: متهمان که در سطح حوزه در حال پرسه زنی و شناسایی بزه دیده بودند دستگیر و در بازرسی بدنی انجام شده از آنان تعدادی گوشی‌های موبایل مسروقه و آلات و ادوات جرم کشف شد.
سرهنگ نادری، افزود: متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده، تحت بازجویی قرار گرفتند.
رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان خاطر نشان کرد: سارقان که در تحقیقات اولیه، بزه انتسابی را مورد پذیرش قرار دادند، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.
برچسب ها: تدبیر24 ، موبایل قاپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها