بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف را طی روزهای آینده پیش‌بینی کرد و گفت: بارش‌ها فردا (۱۷ دی) در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور ابرناکی، بارش باران، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف گاهی با وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: امروز به‌تدریج با نفوذ جریان‌های شمالی در سواحل غربی و مرکزی خزر نیز بارش باران و وزش باد شروع می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا (۱۷ دی‌ماه) ضمن کاهش دما در نیمه شمالی و نیمه غربی کشور، بارش باران در سواحل دریای خزر و بارش باران و برف در شمال شرق، ارتفاعات البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و به صورت پراکنده در برخی نقاط مرکز، جنوب، برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه بارش‌ها روز یکشنبه در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت، اظهار کرد: روز دوشنبه (۱۸ دی ماه) در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در استان‌های هرمزگان، نیمه شرقی فارس، کرمان و دامنه‌های زاگرس جنوبی بارش باران و درمناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه کاهش دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: دریای خزر در بعد از ظهر امروز و طی فردا و خلیج فارس در روزهای یکشنبه ودوشنبه مواج پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد هوای تهران گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری، همراه با مه صبحگاهی، گاهی وزش باد در بعدازظهر کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دما بین ۹ و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز دوشنبه ( ۱۸ دی‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۸ و منفی یک پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، باران و برف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها