بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
اپراتور AT&T قصد دارد شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G را تا پایان سال جاری میلادی ۲۰۱۸ در ۱۲ کشور جهان راه اندازی کند.
تدبیر24»در اوایل سال ۲۰۱۲، اتحادیه بین‌المللی مخابرات تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ آغاز کرد و درنتیجه، رسما یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد.

مدیران این شرکت و اپراتور مخابراتی اعلام کرده‌اند که این شرکت در سال جاری میلادی ۲۰۱۸ نیز به تلاش‌های خود برای توسعه و گسترش زیرساخت‌های راه‌اندازی شبکه پرسرعت نسل پنجم اینترنت ادامه خواهد داد.

این اپراتور نیز همانند بسیاری از شرکت های مخابراتی مشهور بین المللی به سختی در تلاش است تا بتواند برای نخستین بار استفاده از اینترنت پرسرعت ۵G  را در کشورهای جهان برقرار کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها