بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر کالیاری به ستایش از عملکرد حریف پرداخت. او البته از عملکرد شاگردانش هم راضی است.
تدبیر24»یوونتوس در آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های سری A در خانه کالیاری به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد تا اختلاف یک امتیازی خود با ناپولی صدرنشین را حفظ کند.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از تیم حریف پرداخت. سرمربی یوونتوس، گفت‌: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. باید بگویم که کالیاری عملکرد خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که شایسته شکست در این دیدار نیست.

او ادامه‌ داد: برای حفظ کردن فاصله امتیازی خود با ناپولی صدرنشین به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد. می‌خواهیم  اختلاف خود با تیم‌های اینتر و رم را بیش‌تر کنیم و هم چنان نزدیک‌ترین تیم به ناپولی صدرنشین باشیم. انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. بازیکنان یوونتوس برای پیروزی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و باید به آن‌ها تبریک بگویم.

سرمربی یوونتوس درباره برناردسکی زننده تک گل تیمش، ‌اضافه کرد: برناردسکی در این دیدار پشت مهاجم نوک ما بازی کرد. او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد تا سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوریم.

آلگری درباره آسیب‌دیدگی دیبالا، بیان‌ کرد: خوشبختانه آسیب‌دیدگی دیبالا جدی به نظر نمی‌رسد. با توجه به این که در چند بازی به دیبالا استراحت دادیم او آماده‌تر از دیگر بازیکنان ماست. اطمینان دارم که در ادامه فصل بهتر از این هم ظاهر خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کالیاری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها