بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
دختر کوچک رئیس جمهور آمریکا راز بزرگ زندگی شخصی دونالد ترامپ را افشا کرد؛ اعتیاد به یک خوراکی در رستوران زنجیره‌ای!
تدبیر24»در کتابی با نام «آتش و خشم» به نوشته «مایکل وولف» آمده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به این دلیل ترجیح می‌دهد غذاهای آماده این رستوران زنجیره‌ای را بخورد، چون می‌ترسد مسموم شود.

در ادعای دیگر در این کتاب آمده که ترامپ هر شب سر ساعت ۱۸:۳۰ در رختخوابش برگرهای مک دونالد می‌خورد.

تیفانی ترامپ، دختر کوچک ترامپ حین روبرو شدن با ادعای مطرح شده در این کتاب درباره مک‌دونالد خوری پدرش به طعنه گفت که پدرش آرزو دارد بتواند هر شب در رختخوابش مک‌دونالد بخورد.

مایکل وولف نوشته، یکی از دلایلی که ترامپ ترجیح می‌دهد تا غذاهای حاضری بخورد این است که غذای آماده احتمالا مسموم نمی‌شود.

ترامپ در برنامه‌ای در شبکه خبری سی.ان.ان در سال ۲۰۱۶ گفته بود: اگر همبرگر بدی در مک‌دونالد خوردید، می‌توانید آن را نابود کنید. من آدم بسیار تمیزی هستم. من تمیزی را دوست دارم و فکر می‌کنم غذا خوردن در این رستوارن‌های زنجیره‌ای بهتر از غذا خوردن در جایی است که نمی‌دانید مواد اولیه‌اش از کجا می‌آید. این یک معیار و استاندارد قطعی و اولیه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها