بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ورود خودروی برلیانس به ناوگان تاکسیرانی تا ماه‌ آینده خبر داد و گفت: رونمایی و قرارداد اولیه ورود تاکسی برلیانس انجام شده و سایپا نیز قول داده است که مسائل حقوقی و قراردادی آن را تا پایان ماه جاری نهایی کند تا بتوانیم از ماه آینده خودروی برلیانس را وارد ناوگان تاکسیرانی کنیم.

تدبیر24»مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تغییر مدیریت در سایپا نوید همکاری‌های خیلی خوبی را داد، اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور تیم مدیریتی جدید سایپا و در همایش شهر ایده ال در جزیره کیش اتفاقات خوبی رقم خورد و این اراده شکل گرفت تا شرکت سایپا در حوزه تاکسیرانی ورود کند.

وی ادامه داد: تا دو سال آتی تمامی خودروهایی که از طریق شرکت سایپا وارد ناوگان حمل و نقل شدند و اکثر آنها نیز خودروی پراید بودند از چرخه تاکسیرانی خارج خواهند شد؛ زیرا به سن فرسودگی می‌رسند.        

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری با اشاره به اینکه تاکسی خودروی برلیانس را در ۱۲ دی ماه در همایش شهر ایده ال در کیش رونمایی کردیم، گفت: سایپا نیز در زمینه ورود خودروهای آریو و برلیانس و ون اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم شاهد سهیم شدن شرکت سایپا به عنوان دومین شرکت خودروسازی در کشور در حوزه تاکسیرانی باشیم. در حقیقت این اقدام گام جدی در راستای تسریع نوسازی ناوگان تاکسیرانی و تحقق شعار سال "اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی" است.        

ضامنی تصریح کرد: رونمایی و قرارداد اولیه ورود تاکسی برلیانس انجام شده و سایپا نیز قول داده است که مسائل حقوقی و قراردادی آن را تا پایان ماه جاری نهایی کند تا بتوانیم از ماه آینده خودروی برلیانس را در ناوگان تاکسیرانی داشته باشیم. در حقیقت قرار نیست خودروی برلیانس جایگزین خودروی دیگری شود. به عبارت دیگر تاکسی برلیانس در سامانه تاکسیرانی شهری کشور وارد می‌شود و مالکین خودروهای فرسوده می‌توانند خودروی برلیانس را به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی برای خودروی جایگزین فرسوده انتخاب کنند.                

حذف پراید از چرخه حمل و نقل تا سال 98

وی اضافه کرد: خودروهای پرایدی که عمدتا در سال ۸۶ و ۸۷ به ناوگان تاکسیرانی واگذار شده بودند، درسن فرسودگی هستند. بنابراین طی دو سال آینده هیچ خودروی پرایدی در چرخه حمل و نقل به علت فرسودگی نخواهیم داشت.

 سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری در ادامه تصریح کرد: خودروی پراید به دلیل اینکه نتوانست شاخص‌ها و ضوابطی که از سال ۸۷ توسط شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در خصوص ورود خودروها به ناوگان حمل و نقل عمومی تدوین شده بود را پاس کند، از چرخه حمل و نقل حذف شد که با حذف پراید شرکت سایپا خودرویی در حوزه تاکسیرانی نداشت تا اینکه طبق مذاکراتی  قرار شد آریو و برلیانس وارد ناوگان تاکسیرانی شوند.

نوسازی تاکسی ون تا پایان سال

وی با بیان اینکه مذاکرات با شرکت سایپا بسیار خوب بود و رویکرد جدید مدیریتی در سایپا به دنبال توسعه همکاری‌ها و به دست گرفتن سهم جدی در حوزه تاکسیرانی است، اظهار کرد: مذاکرات در خصوص ورود ون سایپا به ناوگان تاکسیرانی نیز انجام شده است زیرا در سال ۱۳۹۷ عمده خودروهای ون به سن فرسودگی خواهند رسید و باید نوسازی ون‌ها را در دستور کار قرار دهیم و امیدواریم که تا پایان سال جاری نوسازی ون را نیز فعال کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها