بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
اعلام آمادگی خراسان رضوی برای اجرای خط لوله انتقال گاز به افغانستان، نوسازی بافت فرسوده خواف با رعایت الزامات میراث فرهنگی انجام شود و ... از عناوین اخبار استانداری خراسان رضوی است.

به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، مدیرکل دفتر اقتصاد و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی از آمادگی استان برای اجرای خط لوله انتقال گاز به ولایت هرات افغانستان خبر داد.

علی رسولیان در جلسه ای که با حضور رییس اتاق تجارت و صنایع ولایت هرات افغانستان برگزار شد، موضوع احداث خط لوله انتقال گاز به این ولایت از طریق خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر اقتصاد و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی از تمایل کشور مقابل برای مشارکت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: درصورت درخواست کتبی کشور افغانستان، موضوع در اجلاس همکاری های اقتصادی دو استان خراسان رضوی و ولایت هرات پیگیری خواهد شد.

نوسازی بافت فرسوده خواف با رعایت الزامات میراث فرهنگی انجام شود

فرماندار خواف گفت: نوسازی بافت فرسوده این شهرستان با رعایت الزامات میراث فرهنگی انجام شود.

محمدرضا پهلوان نژاد با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری، از شورای شهر به عنوان پارلمانی محلی یاد کرد و اظهار کرد: شهرداری به منزله قوه مجریه به شمار می رود که باید قوانین وضع شده را در جهت بهبود امور شهری عملیاتی کند.

فرماندار خواف بر نوسازی بافت فرسوده خواف تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود ابنیه تاریخی در شهر خواف این امر بایستی با رعایت الزامات و ملاحظات میراث فرهنگی انجام شود.

پهلوان نژاد اطلاع رسانی و ترغیب مردم جهت همکاری با شهرداری را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم با پرداخت به موقع حقوق شهرداری، این نهاد را در جهت پیشبرد اهدافش که خدمت رسانی به آحاد جامعه است، یاری رسانند.

يادواره شهداي روستاي تلگرد در بخش قلندرآباد برگزار شد

با حضور فرماندار فریمان يادواره شهداي روستاي تلگرد از توابع بخش قلندرآباد برگزار شد.

مجتبي بزم آرا در این مراسم، حضور مسوولان در ميان مردم و تجليل آن ها از خانواده شهيدان را قدرشناسي از مجاهدت شهدا و مايه استمرار روحيه شهادت پذيري در جامعه عنوان كرد.

فرماندار فریمان رهبري امام خميني(ره)، رهنمود هاي رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم را باعث به وجود آمدن نهضت مقدس ايستادگي در برابر دشمن دانست و اطاعت از ولي فقيه را پشتوانه ی پيروزي و موفقيت ملت ايران در مراحل و برهه هاي مختلف پيش روي نظام اسلامي برشمرد.

استمرار طرح نظارت بر عملکرد نانوایی ها و واحدهای صنفی و صنعتی آردبر در خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان رضوی خواستار استمرار طرح نظارت بر عملکرد نانوایی ها و واحدهای صنفی و صنعتی آردبر استان شد.

رضا جمشیدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با تاکید بر استمرار روند ذخیره سازی گندم اظهار کرد: این موضوع باید علاوه بر تامین نیاز روزانه، میزان ذخایر این کالا را افزایش دهد.

معاون استاندار خراسان رضوی خواستار با تاکید بر جذب سهمیه های ملی این کالای راهبردی از سوی سازمان غله و خدمات بازرگانی استان افزود: برنامه ریزی جهت خرید گندم از محل بنادر و کشورهای همجوار آسیای میانه باید ادامه یابد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها