بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش از اختصاص دو ساعت معلم راهنما در هفته برای هر دانش‌آموز مدارس شاهد خبر داد.
تدبیر24»محمدرضا رزاقی با حضور در برنامه پاسخگويي استوديوالفبا اظهار کرد: در اساسنامه امسال استاندارد سازی مدارس ایثارگران و شاهد مطرح شده و ما بحث کیفیت بخشی مدارس شاهد را به جديت دنبال می کنیم.
 
وی ادامه داد: تعداد ۲۷۷۸۰جانباز، ۴۷۰۳ آزاده، ۷۷۸۱۵ رزمنده، ۱۸۹۲ همسر شهید، ۱۴۸۲۰ فرزندشهيد و ۱۸۷ پدر شهید در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند.
 
رزاقی بیان کرد: مدارس شاهد را با رویکرد تربیتی و پرورشی در راستای سند تحول بنيادين و ترویج فرهنگ ایثارگری پیش می بریم.
 
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مهم ترین ماموریت مدارس شاهد در حکم حضرت امام در سال ۶۵، رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان شهدا و ایثارگران مطرح شده است.
 
وی با بیان اینکه در پیام مقام معظم رهبری به وزیر وقت آموزش و پرورش تاکید کردند کیفیت تحصیلی مدارس شاهد را افزایش دهند گفت: در مدارس ابتدایی شاهد بدنبال شادابی و افزایش جذابیت مدارس هستيم.
 
رزاقی با اشاره به اینکه اسقبال زیادی از طرف خانواده ها برای ثبت نام در مدارس شاهد وجود دارد افزود: دانش آموزانی داریم که شامل مدارس طرح شاهد هستند اما در مدارس شاهد درس نمی خوانند. این ها یا خودشان مایل نبودند یا بعلت پراکندگی جغرافیایی امكان ثبت نام در مدارس شاهد را نداشتند.
 
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: برای هریک از دانش آموزان در هفته دو ساعت معلم راهنما در این مدارس می فرستیم تا از نظر درسی و تربيتي بررسی شوند.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل در ساماندهی معلمان مدیران مدارس طبق بخشنامه در اولویت اول انتخاب معلمان هستند.
برچسب ها: تدبیر24 ، معلمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها