بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
مدیرعامل مستعفی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در مورد علت استعفایش توضیح داد. وی گفت با این وجود قبول نکرده به ماکو برود.
تدبیر24»محسن عرب باغی  در پاسخ به اینکه آیا استعفایش از مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ارس علت خاصی داشته است یا خیر، اظهار کرد: به بنده اعلام کردند که به منطقه آزاد ماکو بروم و به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو فعالیت خود را ادامه دهم اما این پیشنهاد را نپذیرفتم و تصمیم به استعفا گرفتم.
وی ادامه داد: حدود چهار سال است که در منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت هستم و کارهای نیمه‌تمامی در منطقه وجود داشت که باید به اتمام می‌رسید. بنده تاکید داشتم که این اقدامات نیمه‌تمام به مرحله بهره‌برداری برسد اما پس از اصرار صورت گرفته مبنی بر انتقالم به منطقه آزاد ارس تصمیم گرفتم که استعفا دهم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پاسخ به اینکه تا چه زمانی فعالیتش را پس از استعفا در این منطقه ادامه خواهد داد، گفت: به صورت قانونی تا زمانی که فرد جدید به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد معرفی شود بنده فعالیتم را در این منطقه ادامه خواهم داد و تا آن زمان باید پاسخگو باشم.
عرب‌باغی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا علت استعفایش عدم رضایت مسوولان سازمان مناطق آزاد از عملکرد او در منطقه آزاد ارس بوده است، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد. ما عملکرد مطلوبی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری از خود به جای گذاشتیم.
وی همچنین در مورد جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس که پنجشنبه هفته گذشته به دلیل طرح سوال نماینده ارس از وزیر اقتصاد در ارتباط با عملکرد نامطلوب سازمان در منطقه آزاد ارس صورت گرفته بود، اظهار کرد: جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دلیل طرح سوال نماینده ارس از وزیر اقتصاد در ارتباط با عملکرد صورت گرفته در منطقه آزاد ارس برگزار شد. ما نیز گزارشی در این رابطه تهیه کردیم و به کمیسیون اقتصادی مجلس رفتیم و بحث‌های مختلفی در ارتباط با مناطق آزاد مطرح شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: زمانی که برای دفاع، نوبت به بنده رسید گفتند سوال مربوطه منتفی است و نماینده مذکور نیز جلسه را ترک کرد. تصورم بر این است که تصمیماتی در ارتباط با این تغییر اتخاذ شده بود و از برخی تحرکات متوجه شدم که در مورد رفتنم به منطقه آزاد ماکو تصمیم‌گیری شده است؛ بنابراین با توجه به مسائل پیش‌آمده و اینکه مخالف رفتن به منطقه آزاد ماکو بودم تصمیم به استعفا گرفتم.
به گزارش ایسنا، محسن عرب‌باغی شنبه هفته جاری پس از برگزاری جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استعفا کرد و چهارشنبه هفته جاری مرتضی بانک- دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی- با استعفای وی موافقت کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها