بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
با انجام مراسم قرعه کشی رقابت‌های جودو گرند پری تونس، ۶ نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.
تدبیر24»مراسم قرعه کشی نخستین گرند پری جودو سال 2018 در کشور تونس برگزار شد و ۶ نماینده جودو ایران در این رقابت‌ها، رقبای خود را شناختند.
 
علی قلی پور در جدول 31نفره وزن منهای 60کیلوگرم در گام نخست جودوکار کشور اسپانیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودوکاران فرانسه و تونس خواهد رفت.
 
در جدول 33نفره وزن منهای 66کیلوگرم، علیرضا خجسته پس از استراحت در دور نخست، به مصاف جودوکاری از کشور بلژیک می رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه جودوکاران تونس و مصر مصاف خواهد کرد.
 
قاسم نوری زاده دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور نخست، مقابل نماینده کشور ترکیه به روی تاتامی خواهد رفت و در صورت پیروزی، برنده پیکار جودوکاران تونس و هلند حریف نوری زاده در دور سوم خواهد بود.
 
در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در حضور 30 جودوکار، ابتدا حریفی از کشور برزیل را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در گام دوم به مصاف برنده مبارزه جودوکاران سوئیس و اسلونی خواهد رفت.
 
در جدول وزن منهای 81کیلوگرم که 28 جودوکار حضور دارند، سعید ملایی در گام نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده دیدار ترکیه و قزاقستان به میدان خواهد رفت.
 
جواد محجوب نماینده ایران در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، در صورت پیروزی برابر جودوکار کشور مراکش، در دور دوم حریفی از مصر را پیش رو دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها