بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
دنیس کاسپرت یا همان دسو داگ، رپر آلمانی عضو داعش که از مهره‌های اصلی این گروهک تروریستی بود در دیرالزور سوریه کشته شد.
تدبیر24»دسو داگ رپر آلمانی که بعد‌ها به دنیس کاسپرت تغییر نام داد، یکی از بدنام‌ترین اعضای گروهک تروریستی داعش بود. دنیس به دلیل فعالیت زیادش در جذب افراد به داعش در شبکه‌های اجتماعی از مهره‌های اصلی محسوب می‌شد.

سه سال پیش مقامات آمریکایی از کشته شدن این رپر آلمانی در سوریه خبر دادند که بعد‌ها این خبر تکذیب شد. دنیس کاسپرت توانست نظر دانیلا گرینه مترجم اف بی آی را به خود جلب کرده و او را تا سوریه بکشاند.

دانیلا سال ۲۰۱۴ در مورد مقصد سفر خود به مقامات آمریکایی دروغ گفت. او طی برنامه‌ای پیش بینی شده آمریکا را به مقصد سوریه ترک و با دنیس ازدواج کرد. دانیلا بعد‌ها این ازدواج را اشتباه بزرگی نامید و از دنیس جدا شد و به کشورش بازگشت. دادگاه آمریکا به خاطر همکاری دانیلا با آن‌ها در جرمش تخفیف داد و او را تنها به دو سال حبس محکوم کرد.

حالا اخبار منتشره حاکی از مرگ دنیس کاسپرت در دیرالزور سوریه است، رسانه وفا وابسته به داعش در تاریخ ۱۷ ژانویه خبر مرگ او را تایید کرد که در ادامه تصویر و ویدئویی از این رپر آلمانی عضو داعش ارائه شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها