بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
طبق اعلام بانک مرکزی طرح پیش‌فروش سکه از فردا در شعب منتخب بانک ملی آغاز می‌شود.
تدبیر24»طبق اعلام بانک مرکزی طرح پیش‌فروش سکه از فردا در شعب منتخب بانک ملی آغاز می‌شود.

متقاضیان ۲۹ سال به بالا با ارائه کارت ملی می‌توانند برای ثبت نام سکه تمام‌بهار آزادی با سررسید ۷ ماه و یک سال اقدام کنند.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در همین ارتباط با بیان اینکه طرح پیش‌فروش سکه از روز سه‌شنبه با ۲۴۲۳ شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش‌خرید برای همه افراد بالای ۲۹ سال با کارت ملی امکان‌پذیر است. در مرحله ثبت‌نام یک‌میلیون تومان با سررسید ۷ماهه و یک‌ساله انجام می‌شود. قیمت مابه‌التفاوت به‌نرخ روز است ولی با تخفیف ۰ درصد برای سررسید یک‌ساله و ۵ درصد برای سررسید ۷ماهه است.

رحیمی با بیان اینکه پیش‌فروش سکه مشمول مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌شود، گفت: بازده یک‌ساله پیش‌فروش ۲۶ درصد است بنابراین در عمل بیشتر از ۰ درصد سود به خریداران برای سرمایه گذاری یک‌میلیون تومانی می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بانک ملی اعلام کرده که حسب دستور بانک مرکزی قرار است پیش‌فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف تعادل‌بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم صورت گیرد.

هموطنان گرامی می‌توانند شعبه مورد نظرخود را از طریق سایت و یا کانال بانک ملی ایران انتخاب و در زمان مقرر اقدام به پیش‌خرید سکه نمایند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها