بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
پیشکسوت کشتی آزاد ایران با حضور در صندوق حمایت و دیدار با محمد خرم گفت: بخشی از مشکلات پیشکسوتان را عنوان کردم و قرار شد که بازنگری در پرداخت حقوق‌ها صورت گیرد.
تدبیر24»ابراهیم جوادی دارنده 4 طلای مسابقات جهانی با حضور در صندوق حمایت و دیدار با محمد خرم در گفت و گو با خبرنگار صندوق عنوان داشت: از قبل با خرم آشنایی نداشتم ولی همه جا تعریف او را شنیده بودم. در همین دیدار اول هم متوجه شدم خرم بسیار وارسته، کاری، سالم و صادق است.

دارنده مدال برنز المپیک 1972 مونیخ در خصوص محورها گفت و گو با خرم بیان داشت: درباره مشکلات پیشکسوتان با او صحبت کردیم و قرار شد که با دکتر سلطانی‌فر جلسه‌ای درباره پیشکسوتان و توجه به آن‌ها داشته باشند که حقوق‌ها هم بازبینی شود.

پیشکسوت کشتی آزاد ایران فازود: ما نسل سوخته هستیم چون موقعی که کشتی می‌گرفتیم و قهرمان می‌شدیم توجهی نبود و جوایز داده نمی‌شد. هدف ما فقط قهرمانی نواخته شدن سرود کشور بود، هیچ کمکی هم به ما در طول تاریخ نشد.بعضی از ما کارمند نبودیم که از جایی بازنشست شویم و حقوق بازنشستگی بگیریم.

جوادی توضیح داد: انتظار داریم وضعیت حقوقی پیشکسوتان بازبینی شود چون تورم بوده ولی حقوق‌ها تغییر نکرده است. مسأله دیگر ما بیمه است. آن زمان که ورزش می‌کردیم ورزش علمی نبود اگر بخواهیم عمل جراحی کنیم باید حداقل 10 میلیون تومان بدهیم.
برچسب ها: تدبیر24 ، خرم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها