بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور ماه جاری میلادی سفری به برخی از کشورهای منطقه خواهد داشت.
تدبیر24»وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا از تاریخ یازدهم تا شانزدهم ماه میلادی جاری (از ۲۲ تا ۲۷ بهمن) به اردن، ترکیه، لبنان، مصر و کویت سفر می‌کند.

براساس بیانیه این وزارتخانه، تیلرسون در این سفر به بررسی چند مساله در راس آنها بحران سوریه و بازسازی عراق خواهد پرداخت.

خبرگزاری آناتولی نیز ششم فوریه اعلام کرده بود، تیلرسون و مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا به زودی به ترکیه سفر خواهند کرد.

به گفته یک دیپلمات ترکیه، قرار است تیلرسون و مک‌مستر به صورت جداگانه به آنکارا بروند.

تیلرسون در حالی به ترکیه می‌رود که تنش بین این دو کشور عضو ناتو به دلیل عملیات "شاخه زیتون" در عفرین سوریه علیه یگان‌های مدافع خلق کرد افزایش یافته است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها