بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶
براساس گزارش‌ سی‌ان‌ان‌ و پولیتیکو، سناتور جمهوری‌خواه باب کورکر از ایالت تنسی در حال بازنگری در تصمیمش برای بازنشستگی از سنای آمریکاست.
تدبیر24»جمهوری‌خواهان آمریکا ظاهرا نگرانند که مارشا بلک‌برن، جمهوری‌خواه اهل تنسی که گزینه مورد نظر آنها در رقابت برای سنا است، نتواند در انتخابات برنده شود. سی‌ان‌ان گزارش داد سناتور باب کورکر با سناتورها لامار الکساندر (جمهوری‌خواه-تنسی) و لیندسی گراهام (جمهوری‌خواه-کارولینای جنوبی) و نیز میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنا که از جمهوری‌خواهان ایالت کنتاکی است، رایزنی کرده است.

مشخص نیست که آیا ابتکارعمل گفت‌وگوها از طرف کورکر بوده است یا خیر. دفتر کورکر هنوز اظهارنظر نکرده است اما سخنگوی مارشا بلک‌برن می‌گوید او از رقابت سنا کنار نمی‌کشد.

او گفت: زمان آن گذشته است که "کلوب پسران پیر" در واشنگتن فکر کنند که می‌دانند بهترین فرد برای نامزدی کیست.

کورکر که ریاست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا را در دست دارد، بازنشستگی خود را در سپتامبر اعلام کرد. او چندین بار بر سر چندین مورد با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اختلاف‌نظر پیدا کرد و مهمترین آنها ماه اکتبر بود که ترامپ در توئیتی مدعی شد که این سناتور التماس می‌کرد که او تاییدش کند اما ترامپ امتناع کرد.

کورکر در پاسخ گفت کاخ سفید به یک مرکز نگهداری از بزرگسالان تبدیل شده است که وظیفه آن نظارت و نگهداری از رئیس‌جمهوری است.  سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید دوشنبه در نشست هفتگی با خبرنگارن درباره این گزارش‌ها اظهارنظری نکرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها