بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رییس هیات‌مدیره انجمن نقاشان در باره جلسه‌ای که شورای هماهنگی انجمن‌های تجسمی با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرد، توضیحاتی داد.

تدبیر24»معصومه مظفری ـ رییس هیات‌مدیره انجمن نقاشان ـ به ایسنا گفت که یک شورای تجسمی از هفت انجمن تشکیل شده و مدت‌ها است جلسه هایی برگزار می‌کند. این شورا تا به حال چندین بار با مدیرکل مرکز تجسمی وزارت ارشاد جلسه داشته و اکنون با معاونت هنری به صحبت نشسته است.

به گفته مظفری، این جلسه علاوه بر اعلام آمادگی این شورا برای همفکری، همکاری و ارایه مشورت در فعالیت‌های حوزه تجسمی به معاونت امور هنری موارد دیگری که به مشکلات انجمن‌ها و صنف آن‌ها مربوط می‌شده نیز مطرح شده است.

این نقاش همچنین اظهار کرد که درباره بودجه انجمن‌ها و کم بودن بودجه‌ای که به بخش فرهنگ و هنر اختصاص داده می‌شود، نیز صحبت شده است.

مظفری تاکید کرد در بودجه هنرهای تجسمی موارد مختلفی ذکر شده و چیزی دست انجمن‌ها را نمی‌گیرد. ما هفت انجمن هنرهای تجسمی هیچ‌گاه یک قران هم بودجه ندیدیم.

طبق گفته او مواردی مانند اساسنامه‌های انجمن‌ها، بیمه هنرمندان، وجود خانه تجسمی و ... از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

رییس هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش همچنین در پاسخ به اینکه آیا درباره ارسال آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر نیز صحبتی در این جلسه انجام شده است؟ بیان کرد به دلیل اینکه به تازگی حرفی در این زمینه شنیده نشده است، درباره این موضوع از معاونت هنری پرسشی انجام نشده است.

علی‌اشرف صندوق‌آبادی (انجمن خوشنویسان ایران)، معصومه مظفری (انجمن هنرمندان نقاش ایران)، بهرام کلهرنیا (انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران)، نگار نادری‌پور (انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران)، محمدمهدی رحیمیان (انجمن عکاسان ایران)، علی هاشمی شهرکی (انجمن تصویرگران ایران) و بهزاد اژدری (انجمن هنرمندان سفالگر ایران) در این نشست حضور داشتند
برچسب ها: تدبیر24 ، جلسه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها