بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
یک کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه صبح پنجشنبه برای ارتفاعات گیلان شرایط یخبندان پیش بینی می شود، گفت: فردا (۲۶ بهمن) غالبا آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

تدبیر24»یوسف شجاعی در گفت وگو با ایسنا - منطقه گیلان، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز با تضعیف سامانه بارشی به تدریج بارندگی در گیلان قطع شده است،اظهار کرد: در بعضی از نقاط استان به ویژه نواحی مرکزی کاهش ابر داشتیم.

وی با اشاره به میزان بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: آستارا با ۴۴ میلی متر و رودسر، لاهیجان و رودبار با ۴۱ میلی متر بیشترین مقدار بارش را داشتند. همچنین در مرکز استان ۲۷ میلی متر باران بارید.

کارشناس هواشناسی، رودبار و منجیل با دمای ۹ درجه را گرم ترین و جیرنده و دیلمان با دمای ۲ درجه زیر صفر را سردترین نقاط استان دانست و تصریح کرد: دمای هوا در رشت به ۸ درجه رسید.

شجاعی، با بیان اینکه براساس نقشه های هواشناسی برای فردا بارش نداریم، یادآور شد: از بعد از ظهر جمعه به تدریج سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب کشور به سواحل جنوبی دریای خزر ورود می کند و سبب می شود تا اواسط هفته آینده در استان گیلان به تناوب بارش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صبح فردا برای ارتفاعات گیلان شرایط یخبندان پیش بینی می شود، گفت: فردا غالبا آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری خواهد بود، اما برای روز جمعه انتظار آسمانی نیمه ابری به تدریج ابری و مه آلود داریم و بارش های خفیف باران طی ساعات عصر و شب پیش بینی می شود
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها