بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
وزارت دفاع آمریکا از تایید برنامه‌ها برای توقف و تجسس کشتی‌ها در شرق آسیا که به نظر برای نقض تحریم‌های کره شمالی است، امتناع کرد.
تدبیر24»رسانه‌های آمریکایی از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، اخیرا گزارش داده بودند که آمریکا با متحدانش در منطقه درباره اعزام گارد ساحلی به منظور توقف قاچاق سوخت به کره شمالی گفت‌وگو کرده است؛ اقدامی که برای دست کشیدن کره شمالی از جاه طلبی‌های اتمی‌اش در نظر گرفته شده است.

یکی از سخنگوهای وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون گفت: وزارت دفاع همچنان به تعهداتش در حمایت از کمپین فشار حداکثری علیه کره شمالی پایبند است. اما در حال حاضر درباره تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و اقدامات بعدی صحبتی نکرده‌ایم.

دولت واشنگتن تحریم‌های بسیار شدیدتری را علیه کره شمالی وضع می کند که صنعت زغال سنگ آن را هدف قرار خواهد داد.

دفتر نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل نیز گفته است که دولت واشنگتن پیشنهادهایش را به کمیته تحریم‌های سازمان ملل برای توقف فعالیت‌های غیرقانونی دریایی کره شمالی ارائه کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها