بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
آتیلا پسیانی نمایش «تیکی‌تاکا» را در آلمان به صحنه می‌برد.
تدبیر24»نمایش «تی کی‌ تا کا» که حدود 6 سال قبل در تهران به اجرای عمومی رسید، قرار است چند روز دیگر (20 مارس، 10 اسفند) در جشنواره «ترمه» در شهر مونیخ آلمان اجرا شود.

این نمایش به نویسندگی، طراح و کارگردانی آتیلا پسیانی اجرا شده و با بازی این بازیگر و نیز خسرو پسیانی در سالن بلک باکس گستیگ شهر مونیخ به صحنه می‌رود.

 جشنواره ترمه که بیشتر پذیرای گروه‌های موسیقی و سینمایی ایرانی بوده ، امسال از یک گروه تئاتری نیز دعوت کرده تا به این ترتیب نمایش «تی کی‌ تا کا» پسیانی اجرا شود.

این نمایش داستان رابطه پدری با فرزندش است که به تازگی از امریکا برگشته و قرار است عمل تغییر جنسیت انجام بدهد. در طول این نمایش، «تی کی تا کا» به عنوان تاکتیک تیم ملی فوتبال اسپانیا توضیح داده می‌شود و در واقع «تی کی تا کا» در مفهوم گسترده‌تر همان تاکتیک زندگی و تفاهم و درک متقابل است.

در سفر این گروه نمایشی امیرحسن دوانی (دستیار کارگردان) و آنکیدو دارش (طراح تکنیک) هم حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها