بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی خانه موزه جلال و سیمین گفت: خانه موزه به نام " جلال آل احمد و سیمین دانشور " همانطور که در مجوز ثبتی آن از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همین عنوان ثبت شده، باقی می ماند.

تدبیر24»محمد جواد حق شناس در گفت و گو با ایسنا گفت: هویت بخشی به میراث شهرمان در همین مدت کوتاهی که از آغاز به کار شورای شهر می گذرد در اولویت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا قرار گرفت؛ لذا توجه به حفظ هویت مفاخر ادبی و ملی محور فعالیت مان شد و این رویکرد ما برای پیوند میان شهر، شهروندان، تاریخ، هویت و میراث ملی مان است.

وی افزود: در موضوعات متعددی که پیش رویمان قرار دارد تلاش برای اتمام مرمت خانه جلال و سیمین و تبدیل آن به خانه موزه یکی از اقداماتی بود که در اولویت قرار دادیم و اکنون این موزه با نام "جلال آل احمد و سیمین دانشور" در آستانه افتتاح قرار دارد.

وی با اشاره به مباحثی که درباره تغییر نام موزه در رسانه ها مطرح شده است گفت: امروز در خبرها خواندم که خواهرزاده مرحوم جلال آل احمد در مصاحبه ای نسبت به تغییر نام موزه جلال و سیمین به خانه ادبیات داستانی اعتراض کردند و خواستار حفظ نام این موزه با هویت اصلی اش شدند و چنین اعلام کرده اند که شهرداری تهران قصد تغییر نام این موزه را دارد.

وی تاکید کرد: پیرو چنین موضوعی لازم می‌دانم تاکید کنم تاکنون چنین تصمیمی از سوی شهرداری تهران اتخاذ نشده است و البته اگر هم چنین تغییری مدنظر باشد نمی تواند بدون لحاظ نظر کمیسیون صورت گیرد که نظر ما نیز بر این است که خانه موزه به نام " جلال آل احمد و سیمین دانشور  " باقی بماند، همانطور که در مجوز ثبتی آن از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همین عنوان ثبت گردیده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها