بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
انجمن حمایت از با حضور صاحب‌نظران حقوق کودکان برگزار می‌کند:
انجمن حمایت از حقوق کودکان سه‌شنبه هشتم اسفند ماه کودکان سمینار تخصصی بررسی عوامل تسهیل کننده ازدواج زود هنگام کودکان(با محوریت صیغه محرمیت) را برگزار می‌کند.

تدبیر24»این نشست با مدیریت فرشید یزدانی، مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق کودکان و حضور و سخنرانی طیبه سیاوشی (نماینده مجلس شواری اسلامی _عضو کمیسیون فرهنگی)، کامیل احمدی(مردم شناس_پژوهشگر و نويسنده تحقيق)، دکتر عفت السادات مرقاتی خویی(سکسلوژیست)، مطهره ناظری(وکیل دادگستری و رئیس هیات مدیره انجمن) در دفتر مرکزی انجمن حمایت از حقوق کودکان واقع در سهروردی شمالی، کوچه سلطانی (قرقاول) پلاک 37 از ساعت 16- 18 برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست از اثر تحقیقی «خانه ای بر روی آب» که پژوهشی است جامع در باب ازدواج موقت و صیغه محرمیت در ایران رونمایی خواهد شد.

انجمن حمایت از حقوق کودکان به عنوان اولین NGO فعال در حوزه کودک، سازمانی است غیر انتفاعی، غیر سیاسی و غیر دولتی که با هدف ترویج پیمان‌نامه حقوق کودک از سال 1373 تاکنون به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، ترویجی و حمایتی پرداخته است و از تمامی افراد دارای دغدغه‌های اجتماعی برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها