بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
نتانیاهو:
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل (آیپک) گفت، تصمیم رییس‌جمهوری آمریکا در قبال قدس حرکتی تاریخی و بی‌سابقه است.
تدبیر24»بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل (آیپک) که قوی‌ترین لابی صهیونیست‌ها در ایالات متحده است، سخنرانی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از رییس‌جمهوری آمریکا قدردانی و تأکید کرد، تصمیم دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و اقدام در راستای انتقال سفارت به این شهر حرکتی تاریخی و بی‌سابقه است.

نتانیاهو خاطرنشان کرد: کشورهایی که با اسرائیل ارتباط ندارند، دچار انزوا خواهند شد و هرکس که از تحریم علیه اسرائیل صحبت می‌کند، ما تحریم را علیه آن اعمال خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی درخصوص مساله فلسطین نیز از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا صلح را بپذیرد و از حمایت از تروریسم دست بردارد.

نتانیاهو ادعا کرد: برای تحقق صلح، محمود عباس نیز باید صلح را بپذیرد و از حمایت از تروریسم دست بردارد. باید وی حمایت از تروریست‌هایی که یهودیان را می‌کشند، متوقف کند.

وی مدعی شد کرد: اسرائیل به تحقق صلح با تمامی همسایگان خود از جمله فلسطینی‌ها پایبند خواهد ماند.

نتانیاهو اظهار کرد، اسرائیل این سیاست را دارد که در مقابل تروریسم تسامح نمی‌کند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تحقق صلح را منوط به تصمیم محمود عباس برای قطع حقوق خانواده های شهدا و اسرا دانست.

وی ادعا کرد: کشورهای منطقه می‌دانند که اسرائیل دشمن نیست و ما به تحقق صلح با کشورهای همسایه و فلسطینی ها پایبند هستیم. با این حال، برای تحقق صلح، عباس باید از حمایت از تروریسم و افرادی که اسرائیلی‌ها را می‌کشند، دست بردارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر نسبت به توافق هسته‌ای ایران هشدار داد و اظهار کرد که این توافق موجودیت اسرائیل و امنیت منطقه و صلح جهانی را تهدید می کند. به اعتقاد واهی نتانیاهو، نظام ایران بارها به جامعه بین‌المللی دروغ گفته است.

نتانیاهو مدعی شد: برجام راه بازی جلوی ایران برای توسعه زرادخانه هسته‌ای خود در کمتر از 10 سال قرار می دهد و این کشور به سمت افراطی‌گری بیشتر و خطرناک‌تر شدن پیش خواهد رفت و این روالی است که در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نقشه‌ای از جهان عرب را به نمایش گذاشت که در آن برخی کشورها را با رنگ سیاه رنگ کرده بود. وی مدعی شد: ایران در حال تشکیل امپراطوری خصمانه در عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه است.

وی افزود: ایران سعی در احداث پایگاه نظامی دائمی در سوریه و ایجاد پل هوایی از طرطوس تا دریای مدیترانه را دارد تا بتواند از منطقه ای نزدیک به اسرائیل حمله کند و در همین راستا، سعی در تولید سامانه موشک‌های هدایت‌شونده دارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. ما باید ایران را متوقف کنیم. ما ایران را متوقف خواهیم کرد.

نتانیاهو در ادامه اظهارات بی‌اساس خود گفت: پارسی ها یک بار می‌خواستند ملت ما را نابود کنند که در آن زمان نتوانستند و اکنون نیز نخواهند توانست. امروز ما به این کشور اجازه توسعه سلاح هسته‌ای نخواهیم داد؛ نه امروز و نه 10 سال بعد.

نتانیاهو تاکید کرد، دولت دونالد ترامپ اعلام کرده است که این دولت اقدامات «خصمانه» ایران در منطقه و ایران هسته‌ای را تحمل و قبول نخواهد کرد.

وی ادعاهای بی‌پایه و اساس خود را بدین ترتیب ادامه داد که ترامپ ایرادات و اشکالات توافق هسته‌ای را می داند و از آن خارج خواهد شد و دوباره ایران را تحریم خواهد کرد و اسرائیل و کشورهای منطقه هم برای مقابله با اقدامات خصمانه ایران در کنار آمریکا قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به فیلم هالیوودی «خوب، بد، زشت» گفت: امروز می‌خواهم درباره خوب، بد و زیبا صحبت کنم. خوب تمام خدماتی است که اسرائیل به دنیا ارائه کرده است. بد شرارت‌هایی است که علیه اسرائیل می‌شود و منظورم دقیقا ایران است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای این که ایران تلاش می‌کند با رساندن ارتش، نیروی هوایی و نیروی دریایی خود به سوریه و مدیترانه، از زمین و دریا به اسرائیل حمله کند و همچنین موشک‌های نقطه‌زن در سوریه و لبنان بسازد، افزود: ما اجازه این امر را نمی‌دهیم.

نتانیاهو درباره روند نزدیک شدن کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی نیز ادعای پوچ دیگری مطرح کرد؛ مبنی بر این که بسیاری از کشورهای منطقه از جمله مصر و اردن می‌دانند که اسرائیل دشمن آنها نیست.

برچسب ها: تدبیر24 ، نتانیاهو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها